Vybrané prípadové štúdie
Získaná ocenění
2021 Best eLearning & HR Management Solutions Provider
Vo vývoji nezaháľame a nadväzujeme na úspešný rok 2020.
Považujeme za veľký úspech, že sa našej spoločnosti podarilo aj v roku 2021 obhájiť prestížne ocenenie magazínu Corporate Vision v kategórii Best eLearning & HR Management Solutions Provider v strednej Európe.
Považujeme za veľký úspech, že sa našej spoločnosti podarilo aj v roku 2021 obhájiť prestížne ocenenie magazínu Corporate Vision v kategórii Best eLearning & HR Management Solutions Provider v strednej Európe.

2020 Best eLearning & HR Management Solutions Provider
Výnimočné a skutočne úspešné riešenie musí mať jasnú víziu a udávať trendy.
Aj vďaka tomu naša spoločnosť Kontis získala prestížne ocenenie magazínu Corporate Vision v kategórii Best eLearning & HR Management Solutions Provider v strednej Európe za rok 2020.
Aj vďaka tomu naša spoločnosť Kontis získala prestížne ocenenie magazínu Corporate Vision v kategórii Best eLearning & HR Management Solutions Provider v strednej Európe za rok 2020.

HR Oscar
Projekt "Elektronické vzdelávanie - zajtrajšok je už dnes", ktorého sme technologickým dodávateľom, bol ocenený cenou HR Oscar, najprestížnejším ocenením udeľovaným odbornou personalistickou verejnosťou na Slovensku. Implementácia iTutor umožnila komplexné riadenie celého procesu vzdelávania pre veľkú cieľovú skupinu (viac ako 4 400 zamestnancov) a zavedenie koncepčne riadeného vzdelávania s dôrazom na cielený rozvoj podporujúci strategické úlohy a ciele firmy. Zavedením iTutor získal Slovak Telekom plne elektronizované plánovanie, schvaľovanie, evidenciu a realizáciu vzdelávania, ktorého dôležitou a organickou súčasťou sa stal e-learning.
HR Excellence Award
Projekt "Virtuálna univerzita O2 Czech Republic", ktorého sme technologickým dodávateľom, bol ocenený prestížnou cenou HR Excellence Award, najprestížnejším ocenením odbornej personalistickej verejnosti v Česku.
Krištáľový disk
Systém iTutor získal prestížnu cenu Krištáľový disk za najlepší produkt v oblasti vzdelávania.
Implementace platformy iTutor
Financie
Telco
Energetika
Doprava
Obchod
Výroba
Služby
Vzdelávanie
Zdravie
Dr.Max hostovaná verzia iTutor pre sieť lekární integrovaná s HR systémom. |
GEHE Pharma hosting LMS iTutor pre firemné vzdelávanie. |
Kúpele Darkov hosting systému iTutor. |
Roche implementácia vývojového nástroja iPublisher. |
Sandoz hostovaná verzia iTutor, vývoj obsahu pre farmaceutickú oblasť. |
Ďalšie odbory
e-kurzy
Makro ČR - Vitajte v Makre

Makro ČR - Vitajte v Makre
Kurz Vitajte v Makre slúži ku komplexnému zaškoleniu novo prijatých zamestnancov. V animovanom príbehu prechádza nový zamestnanec postupne spoločnosťou. Na úvod je zoznámený pomocou videí, fotiek a zvukového sprievodu s firmou v medzinárodnom kontexte, s víziami, misiami a hodnotami spoločnosti. Študent plní rôzne interaktívne úlohy a odpovedá na otázky, aby bol zatiahnutý do výkladu. Potom je nový zamestnanec zoznámený s personalistkou a s typickým zákazníkom. Spoločne potom prechádzajú celú spoločnosť a zoznamujú sa s jej prevádzkou z pohľadu zamestnanca a zákazníka. Všetko je doplnené interaktívnymi cvičeniami, nástrojmi ako je mapa spoločnosti, slovník slangu v Makre alebo register pojmov.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom spoločne s pracovníkmi Makro skompletizovali obsah kurzu, ktorý bol popísaný formou podrobnej analýzy. Súčasťou analýzy bol Obchodný model špecifikujúci ceny, termíny a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy postáv a scén, scenáre použitia, storyboardy príbehu a kompletný obsah. Na základe analýzy bol potom kurz vyvinutý pracovníkmi Kontis, pričom vývoj trval cca 2 mesiace a 4 členný produkčný tím tvorili programátori, grafici a animátori. Ako vývojový nástroj vzhľadom k veľkému množstvu vektorových animácií bol zvolený Adobe Flash, do ktorého Kontis doprogramoval potrebnú SCORM komunikáciu, aby kurz mohol byť riadený v LMS iTutor, ktorý Makro používa.
Kurz Vitajte v Makre slúži ku komplexnému zaškoleniu novo prijatých zamestnancov. V animovanom príbehu prechádza nový zamestnanec postupne spoločnosťou. Na úvod je zoznámený pomocou videí, fotiek a zvukového sprievodu s firmou v medzinárodnom kontexte, s víziami, misiami a hodnotami spoločnosti. Študent plní rôzne interaktívne úlohy a odpovedá na otázky, aby bol zatiahnutý do výkladu. Potom je nový zamestnanec zoznámený s personalistkou a s typickým zákazníkom. Spoločne potom prechádzajú celú spoločnosť a zoznamujú sa s jej prevádzkou z pohľadu zamestnanca a zákazníka. Všetko je doplnené interaktívnymi cvičeniami, nástrojmi ako je mapa spoločnosti, slovník slangu v Makre alebo register pojmov.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom spoločne s pracovníkmi Makro skompletizovali obsah kurzu, ktorý bol popísaný formou podrobnej analýzy. Súčasťou analýzy bol Obchodný model špecifikujúci ceny, termíny a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy postáv a scén, scenáre použitia, storyboardy príbehu a kompletný obsah. Na základe analýzy bol potom kurz vyvinutý pracovníkmi Kontis, pričom vývoj trval cca 2 mesiace a 4 členný produkčný tím tvorili programátori, grafici a animátori. Ako vývojový nástroj vzhľadom k veľkému množstvu vektorových animácií bol zvolený Adobe Flash, do ktorého Kontis doprogramoval potrebnú SCORM komunikáciu, aby kurz mohol byť riadený v LMS iTutor, ktorý Makro používa.
United States Steel Corp. - EMS

United States Steel Corp. - EMS
Jednoduchý, ale efektívny kurz vzdelávajúci zamestnancov US Steel Corp. v oblasti riadenia spotreby energií. Pre zvýšenie zapamätateľnosti preberanej látky je kurz sprevádzaný hovoreným slovom, doplnený ilustratívnou grafikou a jednoduchými animáciami.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom boli vytvorené nahrávky sprievodného hovoreného slova, ktoré boli spracované do obsahu kurzu a do výslednej didaktickej podoby. Kurz bol kompletne vyvinutý v tímovom vývojovom prostredí iTutor CDS/Publisher.
Jednoduchý, ale efektívny kurz vzdelávajúci zamestnancov US Steel Corp. v oblasti riadenia spotreby energií. Pre zvýšenie zapamätateľnosti preberanej látky je kurz sprevádzaný hovoreným slovom, doplnený ilustratívnou grafikou a jednoduchými animáciami.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom boli vytvorené nahrávky sprievodného hovoreného slova, ktoré boli spracované do obsahu kurzu a do výslednej didaktickej podoby. Kurz bol kompletne vyvinutý v tímovom vývojovom prostredí iTutor CDS/Publisher.
ČEZ - Riadenie kvality

ČEZ - Riadenie kvality
Kurz školí zamestnancov ČEZ, ako riadiť kvalitu. Aby sa potrebné informácie dostali k zamestnancovi formou, ktorá bude dobre zapamätateľná, a ktorú si jednoducho spoja so svojou praxou, je kurz vystavený ako séria simulácií reálnych situácií, s ktorými sa zamestnanec stretáva v zamestnaní. Simulácie sú prepojené s teóriou, kde môže študent čerpať informácie pre zvládnutie simulácie. Každá scéna ďalej obsahuje radu cvičení, kde si študent overuje svoje znalosti. Viac o e-learning v ČEZ v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČEZ dodali obsahové podklady ku kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhľad postáv a prostredia, aby čo najviac zodpovedalo realite v ČEZ. Návrhy postáv, prostredia a scén prešli schvaľovacím procesom, kde sa rôzni pracovníci ČEZ z rôznych oblastí mohli vyjadriť ku konečnej podobe a tým ju ovplyvniť. Nakoniec pracovníci Kontis kurz technicky spracovali do výsledných animácií.
Kurz školí zamestnancov ČEZ, ako riadiť kvalitu. Aby sa potrebné informácie dostali k zamestnancovi formou, ktorá bude dobre zapamätateľná, a ktorú si jednoducho spoja so svojou praxou, je kurz vystavený ako séria simulácií reálnych situácií, s ktorými sa zamestnanec stretáva v zamestnaní. Simulácie sú prepojené s teóriou, kde môže študent čerpať informácie pre zvládnutie simulácie. Každá scéna ďalej obsahuje radu cvičení, kde si študent overuje svoje znalosti. Viac o e-learning v ČEZ v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČEZ dodali obsahové podklady ku kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhľad postáv a prostredia, aby čo najviac zodpovedalo realite v ČEZ. Návrhy postáv, prostredia a scén prešli schvaľovacím procesom, kde sa rôzni pracovníci ČEZ z rôznych oblastí mohli vyjadriť ku konečnej podobe a tým ju ovplyvniť. Nakoniec pracovníci Kontis kurz technicky spracovali do výsledných animácií.
ČSOB - Spätná väzba

ČSOB - Spätná väzba
Tento videokurz zamestnancom ČSOB pomocou krátkych filmových scénok názorne predvádza, ako správne reagovať vo vypätých situáciách a ako správne poskytovať spätnú väzbu. Jednotlivé scény kurzu rekonštruujú reálne každodenné situácie, ktoré nastávajú pri nevhodnej komunikácii s nadriadenými pracovníkmi, kolegami, ale aj podriadenými. Cieľom videokurzu je naučiť zamestnancov ČSOB poskytovať správnu spätnú väzbu na nevhodnú komunikáciu alebo chovanie a vytvárať tak príjemné pracovné prostredie. Viac o e-learning v ČSOB v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČSOB dodali video materiály, scény kurzu boli natáčané priamo v prostredí ČSOB. Kontis navrhol design a ovládanie celého kurzu a zabezpečil technické spracovanie kurzu v tímovom prostredí CDS/Publisher.
Tento videokurz zamestnancom ČSOB pomocou krátkych filmových scénok názorne predvádza, ako správne reagovať vo vypätých situáciách a ako správne poskytovať spätnú väzbu. Jednotlivé scény kurzu rekonštruujú reálne každodenné situácie, ktoré nastávajú pri nevhodnej komunikácii s nadriadenými pracovníkmi, kolegami, ale aj podriadenými. Cieľom videokurzu je naučiť zamestnancov ČSOB poskytovať správnu spätnú väzbu na nevhodnú komunikáciu alebo chovanie a vytvárať tak príjemné pracovné prostredie. Viac o e-learning v ČSOB v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČSOB dodali video materiály, scény kurzu boli natáčané priamo v prostredí ČSOB. Kontis navrhol design a ovládanie celého kurzu a zabezpečil technické spracovanie kurzu v tímovom prostredí CDS/Publisher.
ČSOB - Vybavovanie sťažností

ČSOB - Vybavovanie sťažností
Kurz je určený k vyškoleniu pracovníkov na pobočkách ČSOB. Animovaný kurz názorne ukazuje, ako by sa skúsený a proklientský zamestnanec ČSOB mal zachovať v prípade sťažností neklienta ČSOB a ako túto sťažnosť v ideálnom prípade premeniť na príležitosť získať nového klienta. Študent aktívne zasahuje do vývoja príbehu a môže si tak vyskúšať, ako by v modelovej situácii uspel. Viac o e-learning v ČSOB v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČSOB dodali základný scenár a dialógy príbehu. Podľa požiadaviek ČSOB navrhol tím grafikov a animátorov spoločnosti Kontis jednotlivé postavy vystupujúce v príbehu. Podľa skutočných interiérov ČSOB potom bolo graficky spracované aj prostredie, do ktorého boli tieto postavy vložené. Kurz je spracovaný ako Flash dokument komunikujúci podľa SCORM štandardu.
Kurz je určený k vyškoleniu pracovníkov na pobočkách ČSOB. Animovaný kurz názorne ukazuje, ako by sa skúsený a proklientský zamestnanec ČSOB mal zachovať v prípade sťažností neklienta ČSOB a ako túto sťažnosť v ideálnom prípade premeniť na príležitosť získať nového klienta. Študent aktívne zasahuje do vývoja príbehu a môže si tak vyskúšať, ako by v modelovej situácii uspel. Viac o e-learning v ČSOB v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČSOB dodali základný scenár a dialógy príbehu. Podľa požiadaviek ČSOB navrhol tím grafikov a animátorov spoločnosti Kontis jednotlivé postavy vystupujúce v príbehu. Podľa skutočných interiérov ČSOB potom bolo graficky spracované aj prostredie, do ktorého boli tieto postavy vložené. Kurz je spracovaný ako Flash dokument komunikujúci podľa SCORM štandardu.
Poštová sporiteľňa - jednanie s klientmi

Poštová sporiteľňa - jednanie s klientmi
Kurz školí zamestnancov Poštovej sporiteľne, ako jednať s jednotlivými typmi zákazníkov a ako poskytovať služby tak, aby sa klient rýchlo dopátral k svojmu cieľu a odišiel spokojný. Aby sa potrebné informácie dostali k zamestnancovi formou, ktorá bude dobre zapamätateľná, a ktorú si jednoducho spojí so svojou praxou, je kurz vyvinutý ako séria simulácií. V jednotlivých scénach sú simulované úkony, ktoré zamestnanci bežne vykonávali na pobočke ako napr. zmena kontaktnej adresy. Zamestnanec môže v simuláciách robiť rôzne rozhodnutia a overiť si, ako budú reagovať klienti a aký budú mať tieto rozhodnutia vplyv na výslednú spokojnosť zákazníka.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Poštovej sporiteľne dodali obsahové podklady ku kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhľad postáv a prostredia, aby čo najviac zodpovedalo realite v Poštovej sporiteľni. Návrhy postáv, prostredia a scén prešli schvaľovacím procesom, kde sa rôzni pracovníci Poštovej sporiteľne z rôznych oblastí mohli vyjadriť ku konečnej podobe a tým ju ovplyvniť. Nakoniec pracovníci Kontis kurz technicky spracovali do výsledných animácií.
Kurz školí zamestnancov Poštovej sporiteľne, ako jednať s jednotlivými typmi zákazníkov a ako poskytovať služby tak, aby sa klient rýchlo dopátral k svojmu cieľu a odišiel spokojný. Aby sa potrebné informácie dostali k zamestnancovi formou, ktorá bude dobre zapamätateľná, a ktorú si jednoducho spojí so svojou praxou, je kurz vyvinutý ako séria simulácií. V jednotlivých scénach sú simulované úkony, ktoré zamestnanci bežne vykonávali na pobočke ako napr. zmena kontaktnej adresy. Zamestnanec môže v simuláciách robiť rôzne rozhodnutia a overiť si, ako budú reagovať klienti a aký budú mať tieto rozhodnutia vplyv na výslednú spokojnosť zákazníka.
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Poštovej sporiteľne dodali obsahové podklady ku kurzu. Pracovníci Kontis navrhli grafický vzhľad postáv a prostredia, aby čo najviac zodpovedalo realite v Poštovej sporiteľni. Návrhy postáv, prostredia a scén prešli schvaľovacím procesom, kde sa rôzni pracovníci Poštovej sporiteľne z rôznych oblastí mohli vyjadriť ku konečnej podobe a tým ju ovplyvniť. Nakoniec pracovníci Kontis kurz technicky spracovali do výsledných animácií.
Linet Latera

Linet Latera
Kurz je určený k vyškoleniu dcérskych pobočiek, obchodných partnerov a ich zamestnancov pre produkt Linet Latera, čo je nemocničné lôžko obmedzujúce preležaniny a uľahčujúce prácu nemocničných sestier. Linet zvolil pre školenie svojich obchodných partnerov v celom svete e-learningové riešenie preto, že jeho cieľom bolo nielen efektívne a dôkladne preškoliť obchodných partnerov prostredníctvom kurzov vytvorených na mieru, ale zároveň aj získať potrebnú spätnú väzbu. A to všetko bez zbytočných finančných a časových strát. Kontis zákazkovo vytvoril pre Linet desiatky kurzov pre jeho produkty v jazykových mutáciách angličtina, nemčina, francúzština alebo španielčina. Viac o e-learning v Linet v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Linet dodali obsahové podklady ku kurzu, na ktorých základe pracovníci Kontis spracovali učebné stratégie a kompletne kurz technicky vyrobili vrátane zaistenia zvukového spracovania do všetkých požadovaných jazykových mutácií. Kurz bol vyvinutý v tímovom prostredí iTutor CDS/Publisher, ktoré umožnilo pracovníkom Linet flexibilne zapracovávať pripomienky k vyrábanému kurzu. Nakoniec bol kurz pomocou LMS iTutor sprístupnený dcérskym pobočkám a obchodným partnerom Linet po celom svete, kde ho denne využívajú k svojej práci.
Kurz je určený k vyškoleniu dcérskych pobočiek, obchodných partnerov a ich zamestnancov pre produkt Linet Latera, čo je nemocničné lôžko obmedzujúce preležaniny a uľahčujúce prácu nemocničných sestier. Linet zvolil pre školenie svojich obchodných partnerov v celom svete e-learningové riešenie preto, že jeho cieľom bolo nielen efektívne a dôkladne preškoliť obchodných partnerov prostredníctvom kurzov vytvorených na mieru, ale zároveň aj získať potrebnú spätnú väzbu. A to všetko bez zbytočných finančných a časových strát. Kontis zákazkovo vytvoril pre Linet desiatky kurzov pre jeho produkty v jazykových mutáciách angličtina, nemčina, francúzština alebo španielčina. Viac o e-learning v Linet v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Linet dodali obsahové podklady ku kurzu, na ktorých základe pracovníci Kontis spracovali učebné stratégie a kompletne kurz technicky vyrobili vrátane zaistenia zvukového spracovania do všetkých požadovaných jazykových mutácií. Kurz bol vyvinutý v tímovom prostredí iTutor CDS/Publisher, ktoré umožnilo pracovníkom Linet flexibilne zapracovávať pripomienky k vyrábanému kurzu. Nakoniec bol kurz pomocou LMS iTutor sprístupnený dcérskym pobočkám a obchodným partnerom Linet po celom svete, kde ho denne využívajú k svojej práci.
ČEZ - spätná väzba

ČEZ - spätná väzba
Ukážka, ako jednoducho previesť pôvodný PDF materiál o poskytovaní spätnej väzby do graficky zaujímavého a čiastočne interaktívneho riešenia, ktoré zvýši zapamätateľnosť takéhoto dokumentu. Viac o e-learning v ČEZ v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČEZ dodali dokument, pracovníci Kontis vykonali technické spracovanie a umiestnenie do LMS iTutor, ktorý poskytuje spätnú väzbu o štúdiu dokumentu jednotlivými zamestnancami.
Ukážka, ako jednoducho previesť pôvodný PDF materiál o poskytovaní spätnej väzby do graficky zaujímavého a čiastočne interaktívneho riešenia, ktoré zvýši zapamätateľnosť takéhoto dokumentu. Viac o e-learning v ČEZ v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci ČEZ dodali dokument, pracovníci Kontis vykonali technické spracovanie a umiestnenie do LMS iTutor, ktorý poskytuje spätnú väzbu o štúdiu dokumentu jednotlivými zamestnancami.
McDonalds - Príprava nápojov

McDonalds - Príprava nápojov
Kurz McDonalds slúži k výučbe zamestnancov McDonalds a prevádzkovateľov licencie McDonalds. Kurz v celkom 22 samostatných lekciách, indexu a v záverečnom teste vyučuje činnosti a znalosti potrebné pre prevádzku reštaurácií McDonalds. Každá lekcia obsahuje vždy multimediálny výklad s radou animácií, ukážok postupov a s testovaním. Všetky lekcie majú jednotný vzhľad pozmenený vždy len o montáže špecifické danej téme a jednotné ovládanie. Kurzy sú prevádzkované v jednotlivých reštauráciách, kde dokážu pracovať aj v móde off-line. V tomto móde generujú kryptované súbory s interakciami študenta, ktoré sú automaticky zasielané pomocou mailu do centrálneho riadiaceho systému iTutor, kde sú automaticky spracovávané. Táto prevádzka prináša cenovo vhodné riešenie pre reštaurácie, ktoré sú pripojené k centrále pomocou ISDN a on-line napojenie by prinášalo vyššiu finančnú záťaž. Viac o e-learning v McDonalds v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Dodávateľom obsahu je spoločnosť McDonalds, spoločnosť Kontis je technickým spracovateľom. Spoločnosť Kontis po dodaní obsahu vytvorila analýzu podľa normy MCS. Súčasťou analýzy bol Obchodný model špecifikujúci ceny, termíny, model ROI a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy obrazoviek a animácií postupov, scenáre použitia, kompletný obsah a technologický model špecifikujúci použitie technológie, požiadavky na koncové stanice a požiadavky na server. 4 členný produkčný tím tvorili programátori, grafici a animátori. Ako vývojový nástroj bol zvolený ToolBook II Instructor a časti výkladu a animácie sú robené v Adobe Flash. Súčasťou dodania boli aj zákazkové upravenie systému iTutor pre automatizáciu príjmu kryptovaných off-line súborov s interakciami študentov, ktoré vznikajú v jednotlivých reštauráciách.
Kurz McDonalds slúži k výučbe zamestnancov McDonalds a prevádzkovateľov licencie McDonalds. Kurz v celkom 22 samostatných lekciách, indexu a v záverečnom teste vyučuje činnosti a znalosti potrebné pre prevádzku reštaurácií McDonalds. Každá lekcia obsahuje vždy multimediálny výklad s radou animácií, ukážok postupov a s testovaním. Všetky lekcie majú jednotný vzhľad pozmenený vždy len o montáže špecifické danej téme a jednotné ovládanie. Kurzy sú prevádzkované v jednotlivých reštauráciách, kde dokážu pracovať aj v móde off-line. V tomto móde generujú kryptované súbory s interakciami študenta, ktoré sú automaticky zasielané pomocou mailu do centrálneho riadiaceho systému iTutor, kde sú automaticky spracovávané. Táto prevádzka prináša cenovo vhodné riešenie pre reštaurácie, ktoré sú pripojené k centrále pomocou ISDN a on-line napojenie by prinášalo vyššiu finančnú záťaž. Viac o e-learning v McDonalds v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Dodávateľom obsahu je spoločnosť McDonalds, spoločnosť Kontis je technickým spracovateľom. Spoločnosť Kontis po dodaní obsahu vytvorila analýzu podľa normy MCS. Súčasťou analýzy bol Obchodný model špecifikujúci ceny, termíny, model ROI a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy obrazoviek a animácií postupov, scenáre použitia, kompletný obsah a technologický model špecifikujúci použitie technológie, požiadavky na koncové stanice a požiadavky na server. 4 členný produkčný tím tvorili programátori, grafici a animátori. Ako vývojový nástroj bol zvolený ToolBook II Instructor a časti výkladu a animácie sú robené v Adobe Flash. Súčasťou dodania boli aj zákazkové upravenie systému iTutor pre automatizáciu príjmu kryptovaných off-line súborov s interakciami študentov, ktoré vznikajú v jednotlivých reštauráciách.
T-Mobile Security

T-Mobile Security
Kurz T-Mobile Security slúži k preškoleniu pracovníkov o bezpečnostnej problematike v T-Mobile. Kurz bol vyvinutý zákazkovo pre T-Mobile a obsahuje radu učebných stratégií ako sú postupné odkrývanie, spätná väzba, otázky, ozvučenie, animácie, komixové príbehy alebo učebné pomôcky. Viac o e-learning v T-Mobile v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom spoločne s pracovníkmi T-Mobile spracovali obsah kurzu do výslednej didaktickej podoby. Po odsúhlasení v T-Mobile potom pracovníci Kontis kurz vyvinuli v tímovom vývojovom prostredí iTutor CDS/Publisher, ktoré umožnilo priebežne v dobe vývoja zapracovávať pripomienky do obsahu a zapracované zmeny dávať ihneď k dispozícii pracovníkom T-Mobile.
Kurz T-Mobile Security slúži k preškoleniu pracovníkov o bezpečnostnej problematike v T-Mobile. Kurz bol vyvinutý zákazkovo pre T-Mobile a obsahuje radu učebných stratégií ako sú postupné odkrývanie, spätná väzba, otázky, ozvučenie, animácie, komixové príbehy alebo učebné pomôcky. Viac o e-learning v T-Mobile v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Pracovníci Kontis navrhli formu kurzu a spôsob výkladu. Potom spoločne s pracovníkmi T-Mobile spracovali obsah kurzu do výslednej didaktickej podoby. Po odsúhlasení v T-Mobile potom pracovníci Kontis kurz vyvinuli v tímovom vývojovom prostredí iTutor CDS/Publisher, ktoré umožnilo priebežne v dobe vývoja zapracovávať pripomienky do obsahu a zapracované zmeny dávať ihneď k dispozícii pracovníkom T-Mobile.
Česká poisťovňa - Vyjednávanie a klientsky prístup

Česká poisťovňa - Vyjednávanie a klientsky prístup
Kurz slúži k zvládnutiu techník jednania s klientom. Jadrom kurzu je animovaný príbeh, ktorý je doplnený teoretickým zázemím a cvičeniami. Príbeh simuluje vyjednávanie, študent má možnosť sa na jednanie pripraviť, voliť rôzne varianty a tie porovnávať s riešeniami, ktoré pripravili autori. V každej fáze jednania (= fáze príbehu) je súčasne ponúkaná súvisiaca teória, ktorú je možné samozrejme študovať aj samostatne. Viac o e-learning v Českej poisťovni v prípadovej štúdii
Ako bol kurz vyvinutý
Česká poisťovňa požadovala dodanie kurzu vrátane obsahu. Ako dodávateľ obsahu bola zvolená spoločnosť Expertis, ktorá dodala kompletnú obsahovú časť vrátane príbehu. Spoločnosť Kontis potom vytvorila analýzu podľa normy MCS. Súčasťou analýzy bol obchodný model špecifikujúci ceny, termíny, model ROI a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy postáv a scén, scenáre použitia, storyboardy príbehu, kompletný obsah a technologický model špecifikujúci použité technológie, požiadavky na koncové stanice a požiadavky na server. Ako vývojový nástroj vzhľadom k veľkému množstvu vektorových animácií bol zvolený Adobe Flash, do ktorého Kontis doprogramoval potrebnú AICC komunikáciu, aby kurz mohol byť riadený v riadiacom systéme iTutor, ktorý Česká poisťovňa používa.
Kurz slúži k zvládnutiu techník jednania s klientom. Jadrom kurzu je animovaný príbeh, ktorý je doplnený teoretickým zázemím a cvičeniami. Príbeh simuluje vyjednávanie, študent má možnosť sa na jednanie pripraviť, voliť rôzne varianty a tie porovnávať s riešeniami, ktoré pripravili autori. V každej fáze jednania (= fáze príbehu) je súčasne ponúkaná súvisiaca teória, ktorú je možné samozrejme študovať aj samostatne. Viac o e-learning v Českej poisťovni v prípadovej štúdii

Ako bol kurz vyvinutý
Česká poisťovňa požadovala dodanie kurzu vrátane obsahu. Ako dodávateľ obsahu bola zvolená spoločnosť Expertis, ktorá dodala kompletnú obsahovú časť vrátane príbehu. Spoločnosť Kontis potom vytvorila analýzu podľa normy MCS. Súčasťou analýzy bol obchodný model špecifikujúci ceny, termíny, model ROI a zmluvné podmienky, užívateľský model obsahujúci návrhy postáv a scén, scenáre použitia, storyboardy príbehu, kompletný obsah a technologický model špecifikujúci použité technológie, požiadavky na koncové stanice a požiadavky na server. Ako vývojový nástroj vzhľadom k veľkému množstvu vektorových animácií bol zvolený Adobe Flash, do ktorého Kontis doprogramoval potrebnú AICC komunikáciu, aby kurz mohol byť riadený v riadiacom systéme iTutor, ktorý Česká poisťovňa používa.
A mnoho ďalších e-kurzov presne na mieru rôznym zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať, ak máte vlastnú predstavu kurzu, ktorý potrebujete navrhnúť a spracovať. Obratom Vám zašleme nezáväznú ponuku.
